Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

Stanovujúce obchodné podmienky medzi prevádzkovateľom/predávajúcim a objednávateľom/kupujúcim (ďalej len „VOP„) – Návštevník internetového obchodu valtickevino.sk/, ďalej len “SERVER”, ktorého prevádzkovateľom je podnikateľský subjekt ELEKOP, s.r.o.  so sídlom 94  Opatovce 913 11, Slovensko,  IČO: 51285622,  DIČ: 2120663798. Spoločnosť zapísaná v OR Okresného súdu Trenčín, Oddiel: Sro, vložke číslo 35854/R  (ďalej len „prevádzkovateľ“).

Návštevník stránok svojou návštevou bezvýhradne súhlasí s nižšie uvedenými všeobecnými podmienkami. Zároveň prehlasuje, že si ich podrobne prečítal, porozumel týmto podmienkam a zaväzuje sa ich dodržiavať.

Podmienka 18 rokov

Internetový obchod valtickevino.sk je primárne určený užívateľom starším ako 18 rokov. Návštevník/Objednávateľ prečítaním alebo potvrdením týchto obchodných podmienok súhlasí, že ma viac ako 18 rokov a prevádzkovateľ servera nemá povinnosť overovať správnosť týchto údajov u objednávateľa. Objednávateľ v plnom rozsahu zodpovedá za úplnosť a pravdivosť všetkých údajov, ktoré pri objednávke zadal. Návštevník, ktorý nedosiahol 18  rokov je oprávnený nakupovať iba položky ktoré neobsahujú alkohol (doplnky, čokolády, medy, sviečky).

Kontrola veku minimálne 18 rokov bude prebiehať aj pred samotným prevzatím objednávky, a to predložením osobným dokladom totožnosti od objednávateľa.

Daň z pridanej hodnoty (DPH)

Koncové ceny tovarov v tomto obchode sú uvádzané vrátane DPH. Prevádzkovateľ nie je platcom DPH.

Objednávka a povinnosti

Objednávku tovaru vytvoríte tak, že pridáte tovar, ktorý chcete nakúpiť do nákupného košíka. Ako „Registrovaného užívateľa“ ale aj ako „Hosťa“  Vás sprievodca nákupom prevedie krok za krokom procesom realizácie objednávky. Registrácia teda nie je v našom obchodne povinná pre vytvorenie objednávky.

V objednávke máte možnosť zvoliť si úhradu:

  • platba na dobierku / pri doručení
  • osobný odber – ELEKOP, s.r.o. Opatovce 94, 913 11 Opatovce

Osobný odber: ELEKOP, s.r.o. Opatovce 94, 913 11 Opatovce

Objednávateľ si môže vybrať možnosť osobného odberu a platbe v hotovosti alebo platobnou kartou priamo u nás po dohode o konkrétnom čase.

Minimálne a maximálne množstvo pre objednávku

Minimálne množstvo kusov pre objednávku nie je stanovené. K nákupu bude pripočítaná cena za dopravu 4.99€ pri nákupe. K objednávke nad 50€ nebude pripočítaná cena za dopravu – tovar Vám bude dodaný zdarma.

Veľkosť objednávky pre privátnych koncových zákazníkov sa riadi limitmi, podľa Zákona č. 353/2003 Sb., o spotrebných daniach, určených na predaj vína a liehovín (v rámci EU) pre osobnú spotrebu, a to na 10 litrov alkoholu v rámci 1 objednávky.

Po zrealizovaní objednávky

Po odoslaní objednávky Vám bude zároveň odoslané e-mailom jej potvrdenie. V prípade, že v tomto potvrdení nájdete nejaké nezrovnalosti, okamžite nás kontaktujte e-mailom alebo telefonicky (kontaktné informácie sú uvedené v sekcii Kontakt alebo dole v pätičke e-shopu). Následne je po vybavení objednávky a zaslaní zásielky, respektíve pripravenia tovaru k osobnému odberu, zaslaná informačná správa na kontaktný e-mail uvedený pri objednaní.

Zrušenie objednávky zo strany prevádzkovateľa

Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku alebo jej časti v týchto prípadoch:

  • tovar sa už nevyrába alebo nedodáva
  • tovar je dlhodobo nedostupný
  • zmenila sa výrazným spôsobom cena tovaru

V prípade, že táto situácia nastane, budeme Vás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a prípadne sa s Vami dohodneme na ďalšom postupe (náhrada objednaného tovaru iným, zrušenie objednávky, …). V prípade, že tovar nemá náhradu, bude z objednávky len zrušený.

Pokiaľ ste už za tovar zaplatili a výsledná hodnota objednávky bude po prevedení zmeny nižšia než už zaplatená záloha, budú peniaze prevedené späť na Váš účet v najkratšom možnom termíne (bežne do 7 prac. dní od pripísania platby na náš účet). V prípade, že výsledná hodnota objednávky bude po vykonaní zmeny vyššia, bude Vám daný k úhrade rozdiel týchto čiastok.

Expedícia tovaru

Pokiaľ je tovar na sklade, expedujeme ho najneskôr do 5 pracovných dní (jedine ak by sme objednávateľa po vytvorení objednávky kontaktovali, že tovar nie je skladom alebo je na ceste a doručenie bude trvať dlhšie). Na Slovensku je distribúcia tovaru zabezpečená tretím subjektom (prepravnou spoločnosťou), ktorá zákazníka telefonicky kontaktuje a doručí tovar. Je vo vlastnom záujme kupujúceho, aby uviedol aktívne telefonické spojenie a vybral adresu dodania, kde bude v rámci prevádzkovej doby dopravcom zastihnutý.

Z dôvodu zaistenia distribúcie prostredníctvom služieb tretích subjektov sa naša spoločnosť dištancuje od chovania a prístupu zamestnancov týchto subjektov, ktoré nie je možné vždy garantovať a skontrolovať. Avšak snažíme sa o individuálny prístup a po vzájomnej dohode je možný termín dodania tovaru upraviť podľa želania objednávateľa, prípadne pripraviť aj darčekové balenie s doručením na určitý termín a adresu.

Kontrola dodávky

Obsah dodávky je kupujúci povinný skontrolovať už pri prevzatí zásielky od dopravcu za prítomnosti doručovateľa. Pokiaľ je zistený nedostatok (obsah dodávky nie je kompletný, tovar poškodený prepravou atď.), adresát zásielku nesmie prevziať a reklamuje zásielku priamo u dopravcu. Dopravca následne spíše s adresátom protokol o zistení nedostatku a zásielka bude vrátená naspäť odosielateľovi.

Skutočnosť o zistení nedostatku pri doručení a spísaného protokolu nám prosím neodkladne oznámte a dohodneme sa na ďalšom postupe, napr. novom zaslaní tovaru. Na neskoršiu reklamáciu nedostatku (poškodenie tovaru pri preprave, chýbajúceho tovaru v balíku apod.) zistené až mimo prítomnosti doručovateľa, nie je možno brať ohľad.

Reklamácia / vrátenie tovaru

V prípade reklamácie nás kontaktujte. Ak kupujete tovar ako súkromná osoba, máte v súlade s § 53 a § 54 Občianskeho zákonníka možnosť odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. Vyjadrenie predajcu, či bude žiadosti o vrátenie tovaru vyhovené a či sú splnené všetky podmienky, bude spotrebiteľovi oznámené do 30 dní od dátumu doručenia vráteného tovaru na adresu dodávateľa.

V prípade prijatia vráteného tovaru späť musí spotrebiteľ následne podpísať dobropis na tovar, ktorý mu bude zaslaný a podpísaný dobropis doručiť na adresu predajcu (poštou alebo osobne). Na základe podpísaného dobropisu bude spotrebiteľovi vyplatená čiastka za vrátený tovar.

Dôležité upozornenie! Aby bol tovar prijatý späť, musia byť splnené tieto podmienky:

  • Tovar musí byť vrátený kompletný a v pôvodnom stave, vrátane originálnych obalov
  • Tovar ani obal nesmie byť akokoľvek poškodený
  • Tovar nesmie javiť známky spotreby, opotrebenia či používania

Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete na tomto odkaze.

Alternatívne riešenie sporov

  • Nakupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na ks.aevartat@eciffo), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
  • Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
  • Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

V Opatovciach, dňa 1.11.2021.